Sunday, January 3, 2010

Rahsia Bilik Tidur Seorang Perempuan Bujang Terbongkar

Hye Babes !

Hey. Relax and Cool !
Jangan bimbang.

Perempuan yang bilik tidurnya dibongkar yang dimaksudkan dalam tajuk diatas adalah bilik tidur saya sendiri. (Perempuan jelita lain seperti angelina jolie, fasha sandha, manohara pinot atau nenek jiran sebelah rumah tok nek saya tidak perlu resah atau gelisah. Watak anda dalam blog ini tiada kena mengena antara hidup dan mati). Paling penting tiada sebarang penggeledahan atau pembongkaran dibuat dalam bilik tidur anda. (Jadi mohon bertenang dan sila teruskan berdandan seperti biasa ya. Terima kasih).


Memandangkan hari ini merupakan hari minggu dan tersangat bosan bagi seorang perempuan bujang seperti saya untuk tidak berpoya-poya diluar rumah maka saya mengambil keputusan untuk mengemas bilik tidur saya yang mana aktiviti ini telah terbengkalai sejak sebulan yang lalu. (Hello..saya baru sahaja pulih dari operation okay) Sebelum saya menjadi terkenal dan mendapat rating tertinggi tahap biawak terbang dalam pencarian Yahoo sebagai bilik perempuan yang paling cincai maka eloklah saya paparkan gambar bilik tidur saya sendiri yang sememangnya sempoi dan cincai gila.



Dengan hanya menggunakan kamera handphone 1.3 megapixel saya merelakan hak privasi saya dicerobohi untuk tatapan anda (jika anda seorang lelaki, sila tarik nafas dan bersedialah untuk mengutuk bilik seorang perempuan yang tahap kemalasannya seperti saya. Ingin diingatkan bahawa jangan percaya sangat bahawa bilik kekasih anda kemas dan teratur. Ini bergantung kepada tahap kerajinan dan kemalasan kekasih anda ya. Terima Kasih).


Mohon maaf andai kualiti gambar kurang memuaskan.
(sumpah lepas ini saya harus lebih kuat bodek abah untuk beli 80 unit
kamera digital berkuasa kuda berkualiti tinggi)


Jadi anda ingin membongkar Bilik Tidur Seorang Perempuan Bujang?

Jom kita mulakan :

siap ada jurai-jurai 'love' lagi (cheh jiwang)
rak mini untuk komik dan novel

novel banyak tapi tak pernah baca pun

komik doraemon pun ada? (apekah?)

buku banyak bukan baca pun

bedak 'dashing' (untuk lelaki pun ada?) confuse !

lilin kek berbelang-belang tu pun boleh jadi hiasan?

(ayat tak boleh blah)

minyak WD-40 pun ada? (abah tolong jawab, abah..)

papan kenyataan atau papan hentam sajalah?

Anda masih tidak percaya? (sumpah selepas ini saya berjanji pada diri bahawa akan lebih rajin mengemas bilik tidur saya sekurang-kurangnya seminggu sekali, jikalau tidak memang tidak akan ada lelaki yang akan masuk meminang saya sampai tahap saya berjanggut hijau berbelang nampak gayanya-hey tolong hentikan ayat merepek itu boleh tak? okay. okay. Sudah berhenti sekarang. Terima kasih) Tidak pasti samada bilik tidur saya ini sememangnya terletak pada tahap paling cincai gila babas dikalangan penduduk wanita seluruh dunia atau sebaliknya. Walau siapapun anda, walau bagaimanapun bilik anda janji anda boleh lena tidur dan selesa. Bilik tidur inilah yang membuatkan saya terlewat bangun tidur untuk bergegas ke tempat kerja dan bilik ini jugaklah yang menyebabkan ketipan 'punch card' saya selalu berwarna merah setiap minggu (alasan diberikan kepada bos tayar pancit-padahal keempat-empat tayar baru beli-maaf bos saya janji kerja lebih rajin selepas ini ya).

Baiklah! Akhir kata buat anda, semoga bilik tidur anda akan menjadi tempat anda berinspirasi!



















































































3 comments:

Anonymous said...

belom tahap sepah...masih kategori normal dan kemas...terima kasih

hye babes said...

hehehe..
sepah lah tu :)
tq

Anonymous said...

erm...ok je...gambar dalam almari maner?

 
Hye Babes © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina