Tuesday, February 2, 2010

Jom Kita Raikan Cinta !

Hye Babes :)

Anda bersedia untuk meraikan cinta?


Tidak kisahlah anda menyambut 'Valentine Day' (maaf ye sebagai seorang yang dilahirkan sebagai orang Islam dan seorang Muslim saya tidak akan sekali-kali menyambutnya!) atau anda sedang mencari-cari tempat yang paling sesuai bagi meraikan momen anda bersama kekasih hati atau hari-hari anda sememangnya memang penuh romantik dan dikelilingi pari-pari cinta memegang anak panah antara anda dan si dia *wow romantiknya*
(-_-")


Saya ingin mengajak anda meraikan cinta di T.G.I Friday Restaurant yang bagi saya sememangnya amat romantik sekali. Jika saya mati hidup balik pun saya akan tetap memilih T.G.I Friday Restaurant (iklan: Saya Mesti Pilih!) bagi meraikan detik keemasan ini. (untuk pengetahuan anda, saya bukan jurucakap T.G.I Friday Restaurant ye. Harap maklum) Saya berani mencadangkan kepada anda kerana baru-baru ini saya berkesempatan meraikan saat indah bersama yang tersayang *Happy Birthday Sayang :)* direstoran tersebut yang terletak di Plaza Damas, Sri Hartamas Kuala Lumpur pada 01 Februari 2010 yang lalu.


Pada mulanya puas tercari-cari tempat yang paling sesuai untuk meraikan saat indah untuk si dia. Puas melayari laman web sesawang tetapi tiada tempat yang sesuai sehinggakan terfikir untuk buat-buat lupa sahaja hari ulangtahun si dia (hahaha..mampos kena sekeh kepala ni karang) tetapi tidak sampai hati pula (cheewah :P).


Makanan yang lazat dan suasana yang memang romantik, pasti membuatkan anda dan si dia tidak terasa betapa cepatnya masa berputar diantara anda (cheh jiwang :P). Mari kita lihat menu yang kami telah berlumba-lumba menghabiskan. Sedap hingga tidak terkata :)




Jack Daniel's® Steak

*nyam nyam nyam..aummm*


Jack Daniel's® Chicken & Shrimp

*si dia memilih beef steak*


terdiri dari 2 jenis sos..ada sos yang mengandungi alkohol tetapi anda boleh memilih untuk makan dengan BBQ Sauce. Hurmm..rasanya menu ini paling mahal kot (hahaha..mentang-mentang lah birthday dia..bagi chance la kan..dalam hati *adeh kopak duit gaji aku..hahaha) Si dia tersenyum panjang :)


(-_-")




Brownie Obsession


*ini pilihan saya*

Hebat bukan?

sememangnya penuh dengan rasa cinta.

Ketika chocolate brownies tersebut sedang mencair dimulut terasa seperti terbang diawang-awangan

*amboi~ tingginya imaginasi..kalah Sin Chan* hahaha


Habis diet saya untuk bulan ini :(




Strawberry Lemonade Slush


*pilihan si dia*


rasanya memang masam-masam manis (banyak masam dari manis)


saya bagi 10 markah :)

*8 markah untuk kesedapan minuman ini, 1 markah sebab saya yang bayar bil dan 1 markah lagi untuk mamat hensem yang menghidang minuman ini :P*






Dessert Minis


*antara dessert yang ada*

menu lain memang superb giler cuma terpaksa menahan nafsu kerana kalau saya pesan kesemuanya dalam buku menu tersebut ditakuti saya terpaksa menyingsing lengan didapur restoran ini untuk mencuci pinggan kerana tak mampu bayar *hahaha gurau je beb*


kalau anda dalam proses diet (tidak kisah lah diet poket atau diet perut, anda dinasihatkan jangan sekali-kali mencuba semua menu diatas. TETAPI sekali sekala untuk meraikan saat indah bersama si dia yang tersayang apa salahnya kan :P)


Untuk maklumat lanjut anda boleh melayari laman web rasmi T.G.I Friday Restaurant untuk lebih informasi.


http://www.fridays.com.my/index.html

Moga si dia dan anda berbahagia bersama


Selamat Meraikan Cinta :)





0 comments:

 
Hye Babes © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina